12.3.12

OLI #24 - MODALISBOA FREEDOM DAY 4

Olá, olá! Aqui estou eu de novo, deixo-vos agora com algumas fotografias minhas, do look que usei para o ultimo dia da ModaLisboa. É um look simples que oscila entre o azul claro e o preto com certos detalhes em vermelho. Decidi para este dia usar um look bem confortável já a pensar na festa de encerramento desta semana da moda em Lisboa. A camisa que estou a usar faz parte da dita "colecção" de roupas minhas que foram editadas e costumizadas por mim. Espero que gostem. Bye, Oli
Hello, hello! Here I am again, I leave you now with some pictures of me, the outfit that I wore to the last day of ModaLisboa. It is a simple look that oscillates between light blue and black with some details in red. To this day I decided to use a comfortable look and already thinking about the closing party of fashion week in Lisbon. The shirt I'm wearing is part of the so-called "collection" of my clothes that were edited and customized by me. Hope you enjoy. Bye, Oli
Leather Jacket: Vintage Shirt:H&M (customized by me) Jeans:Levi's vintage Shoes:Philipe Sousa Watch:Casio Sunglasses:Ray Ban Cluch: Carolina Herrera

SHARE:

1 comment

  1. Hi Oli!
    Best look, no doubt, was yours at day 1.
    ;)
    Marina

    ReplyDelete

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig